Teenagers Story
Bonjour Fellas!



ALOHA, Earthlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice here.

Diary About Links
Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


masalah melanda diriku

assalamualaikum
masalah ini timbul kerana aku jugak sebab lupa akan azam ulang tahun kelahiran aku yang ke-18...

"YA ALLAH TUNJUKKAN AKU JALAN YANG AKAN MEMBANTU AKU MEMUDAHKAN MASALAH YANG MENIMPA AKU SEKARANG"

okay aku telah berjanji dengan diri aku sendiri bersaksikan ALLAH bahawa selama satu bulan aku memberikan masa kepada si dia untuk tidak memikirkan aku yang sekarang tengah honey moon ... maklumla orang lepasan SPM.. itu yang gila sampai semua benda nak tahu.. dan dengan ini aku tidak mahu mengganggu si dia.. goodluck in your last semester.. aku tidak akan mengganggumu.. semoga berbahagia di negeri sana.. aku bagi emel dan kata laluan FACEBOOK, TWITTER DAN BLOG aku.. di situ boleh mendapat jawapan.. dan satu amanah simpan kata laluan elok-elok..
post ini adalah luahan perasaan aku kerana aku tidak mahu menceritakan masalah aku dan kamu kepada sesiapa..
ini sahaja yang dapat aku nukilkan..
ikhlas dari hati dan perasaan manusia yang tidak sempurna..
aku minta maaf secara jujur dan dengan rendah diri..

andai masa satu bulan tidak cukup aku akan beri masa selama dua bulan..
hayatilah lagu ini...



dan simpan elok-elok isi dalam post ini..
andai tidak mahu post ini berada dalam blog ini sudah baca padamla
waalaikumsalam..






0 Blacky Whitie!