Teenagers Story
Bonjour Fellas!



ALOHA, Earthlings! Welcome to my blog! this is the simple skin... so, be nice here.

Diary About Links
Credit Section!


Template made by : MohaAre-Qil
Image support by : WeHeartit
Best view : Google Chrome


topik 6th 2013

hari ini aku pulang ke rumah untuk cuti 1 hari
sekolah bagi sebelum meneruskan perjuangan aku
menuntut ilmu dengan perkampungan ilmu yang
diwajibkan oleh pihak sekolah..

semalam peperiksaan pertengahan tahun aku berakhir..
hidup bergelar seorang f5 sangat mencabar..
soalan-soalan peperiksaan boley tahan
ada yang membuatkan aku rasa nak muntah
rasa macam-macam la..

sekarang aku di rumah masa untuk tenangkan diri
rasa tenang sahaja masa sekarang..
mungkin kerana hubungan aku dengan seorang insan
bergelar manusia sudah baik..
aku sangat mengharapkan hubungan silaturrahim aku
dengan insan tersebut berkekalan..
ALLAH telah mengkabulkan doa aku..
semoga orang yang telah memberi fitnah kepada kami
diberi ganjaran yang sepatutnya..

okeyla.. sudah speechless.




0 Blacky Whitie!